ورود

شناسه‌ی کاربری:

رمزعبور:

ورود خودکار



واژه رمز را فراموش کرده‌اید؟

عضو شوید
فن آوری اطلاعات : هوش مصنوعی چیست
در تاريخ ۱۴۰۲/۲/۱۰ ۱۳:۰۱:۴۰ (200 بار خوانده شده)

هوش مصنوعی به مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها و الگوریتم‌هایی گفته می‌شود که هدف آن‌ها برداشت و تحلیل داده‌ها، یادگیری، تفکر و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بر اساس داده‌های موجود است. هوش مصنوعی با استفاده از روش‌هایی همچون شبکه‌های عصبی، درخت تصمیم، الگوریتم‌های ژنتیک و موارد دیگر، سعی در مدل‌سازی رفتار و تصمیم‌گیری مانند انسان دارد.

به طور کلی، هوش مصنوعی به دو بخش تقسیم می‌شود: هوش مصنوعی ضعیف و هوش مصنوعی قوی. هوش مصنوعی ضعیف، به کامپیوترها و سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که تنها می‌توانند وظایف خاصی را با دقت بالا و بدون خطا انجام دهند، اما قابلیت انجام کارهای بیشتری را ندارند. هوش مصنوعی قوی، به کامپیوترها و سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که قادر به یادگیری، تفکر و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه هستند و برای حل مسائل پیچیده و چالش برانگیز استفاده می‌شوند

ادامه | 10081 کلمه در ادامه متن | نظر
فن آوری اطلاعات : آنچه برای خريد يک کيف لپ تاپ باید بدانیم
در تاريخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ۸:۳۳:۰۹ (516 بار خوانده شده)


خريد کيف لپ تاپ، تنها راهي نيست که بتوان با آن لپ تاپ و ساير لوازم همراه خود را هنگام سفر با آن محافظت نمود. تنها شايد اين کيف بتواند به حمل وسايل شخصي شما در سفر کمک نمايد.

خريد يک کيف لپ تاپ درست بر اساس نيازها و برنامه هاي کاري مي باشد و صرفاً بر اساس قيمت يا ساير موارد نيست. هر کاربر، داراي نيازهاي متفاوتي بوده و بايد يک کيف لپ تاپ خريداري کند تا بتواند نيازهايش را جوابگو باشد.

ادامه | 5765 کلمه در ادامه متن | نظر
فن آوری اطلاعات : مفهوم جدیدی از کاغذ و قلم
در تاريخ ۱۳۹۴/۷/۲۳ ۸:۵۵:۵۵ (572 بار خوانده شده)

تبلتی هیبریدی که مفهوم جدیدی از کاغذ و قلم بدست میدهد
این روزها بازار تبلت های دو کاره یا هیبریدی که توان تبدیل شدن به یک لپ تاپ با قابلیت های بالا را دارند بسیار داغ است. مایکروسافت با دستگاه Surface خود انقلابی در این عرصه به پا کرده است؛ اما سایر سازندگان نیز در این میان بیکار نیستند و تقریبا هر ماه شاهد اخباری جدید در این حوزه از سایر شرکت های تکنولوژیک هستیم.

ادامه | 4198 کلمه در ادامه متن | نظر
فن آوری اطلاعات : تکنولوژی و تحول در مفهوم اجتماع
در تاريخ ۱۳۹۴/۷/۲۳ ۸:۵۰:۰۰ (566 بار خوانده شده)

نتایج یک نظر سنجی در مورد اثرات تکنولوژی بر جوامع مدرن
در حالی که افراد میتوانند با لمس صفحه کلید یا صفحه نمایش با ابزارها، افراد دیگر و اطلاعات در هر کجای دنیا ارتباط بر قرار کنند، آیا به راستی در معرض خطر ثطع ارتباط با اجتماع و جامعه خود قرار دارند؟ در حالی که تمام دنیا در چند اینچ در بین دستان ما خلاصه شده است، آیا به راستی در حال از دست دادن مناظر و دیدنی های بیرون از پنجره اتاق خود قرار داریم؟

ادامه | 8224 کلمه در ادامه متن | نظر

اشتراک آسان