برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای شهر اصفهان

تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۵ ۸:۴۰:۰۰ | عنوان: اخبار تشکلها

تصویر اصلی
به گزارش بازار فني و حرفه اي ، مجمع عمومي انجمن صنفي آموزشگاههاي آزاد شهر اصفهان با حضور ابوطالب جلالي مدير كل استان، الله کرم ليرواي رييس كانون انجمن صنفي آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزادكشور، سيد اشرفي عضو هيأت مديره كانون، حسين مصلي نژاد رييس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي، سيروس آئينه بندي رييس شهرستان اصفهان، محمد دهقاني رييس كانون انجمن صنفي آموزشگاههاي آزاد استان اصفهان، شجاعي رييس انجمن صنفي شهرستان اصفهان، رؤساي مراكز و با حضور اکثریت اعضایی انجمن صنفی شهرستان اصفهان در محل سالن شهيد بهشتي برگزار گرديد.
در ابتدا روال عادی مجمع برگزار و خانم ها معینی و ایروانی به عنوان بازرسین هیات مدیره انتخاب شدند.در بخش دوم ابوطالب جلالي ضمن خيرمقدم و تبريك ميلاد امام حسن عسگري (ع) در پاسخ به سئوالات و مشكلات مطرح شده از سوي مخاطبين افزود: نگاه به مشكلات و برون رفت از دغدغه ها و رسيدن به نقطه مطلوب بايستي با نگاه كارشناسي و دقيق تر به موضوعات مورد بررسي قرار گيرد.
وي بيان داشت: در خصوص برون سپاري، بازاريابي و شناسايي ظرفيت ها و رعايت قوانين حاكم بر آموزش ها مي توان در هرمكاني آموزش هاي لازم را به مخاطبين ارائه داد.
در ادامه ليراوي رييس كانون انجمن صنفي آموزشگاههاي فني و حرفه اي آزادكشور در خصوص امر مهارت آموزي، تشويق دانش آموزان به سمت مهارت آموزي، اجراي طرح ايران مهارت، كيفي كردن و به روز كردن تجهيزات و رشته هاي آموزشي و ... مباحثي را بيان نمود.
گفتني است در این مجمع که همزمان با شب میلاد امام حسن عسگري (ع) برگزار شد با اهداء لوح تقدير به مجموعه اي كه نقش بسزايي در جمع آوري كمكهاي نقدي و غيرنقدي به زلزله زدگان استان كرمانشاه را داشتند از ایشان تقدیر شد.


نوشته‌ای از بازار فنی و حرفه ای
http://bazartvto.ir

نشانی این صفحه :
http://bazartvto.ir/modules/news/article.php?storyid=59